Przedszkole Integracyjne nr 117 Przyjazna Kraina

Przedszkole Integracyjne nr 117 Przyjazna Kraina

00-738 Warszawa 

ul. Sielecka 26

tel.: (22) 841 16 54

 

   

 

 

E-mail: sekretariat.p117@eduwarszawa.pl

Informacje o projekcie unijnym "Kraina Przyjaźni"

 

"Kraina Przyjaźni"

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
Oś Priorytetowa X „Edukacja dla rozwoju regionu”
Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży” 
Poddziałanie 10.1.4  „Edukacja przedszkolna”

 

Planowany okres realizacji projektu: 01.10.2021 r. - 31.03.2023 r. 
Wartość projektu: 376 375,00 PLN

Dofinansowanie z UE: 300 725,00 PLN
Beneficjent: Miasto Stołeczne Warszawa/Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy

 

Celem projektu "Kraina Przyjaźni" jest wzbogacenie oferty przedszkola o dodatkowe zajęcia zapewniające atrakcyjność i podnoszące jakość pracy z dzieckiem. Otrzymane elementy wyposażenia i materiały dydaktyczne będą stanowiły wsparcie w zaspokajaniu potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dzieci. Projekt odpowiada na potrzeby w zakresie doskonalenia umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli.

W związku z dofinansowaniem w Przedszkolu Integracyjnym Nr 117 "Przyjazna Kraina" będą realizowane następujące zajęcia:

  • alpakoterapia
  • dogoterapia
  • muzykoterapia
  • akademia emocji
  • indywidualne zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy - Integracja Bilateralna
  • indywidualne zajęcia neurologopedyczne.

 

Dzięki realizacji "Krainy Przyjaźni" usunięte zostaną kolejne bariery w dostępie dzieci do wysokorozwiniętej edukacji przedszkolnej. Zakupione w ramach projektu wyposażenie i pomoce dydaktyczne, jak również kwalifikacje nabyte przez kadrę pedagogiczną przedszkola umożliwią intensyfikację wsparcia zmierzającego do wyrównywania deficytów wynikających z niepełnosprawności oraz wspomogą proces integracji, dzieci niepełnosprawnych, z orzeczeniami oraz z opiniami, z innymi dziećmi.


Uczestnicy: 80. dzieci w wieku 3-6 lat uczęszczające do Przedszkola Integracyjnego Nr 117 "Przyjazna Kraina" w Warszawie, w tym dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych (m.in.: z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera, niedosłuchem, niepełnosprawnością ruchową, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, niepełnosprawnościami sprzężonymi) oraz nauczyciele.